بافرزانگان

بافرزانگان

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

چگونه زیورالات مناسب خود را پیدا کنیم ؟

وقتی در فروشگاه اینترنتی زیورآلات هستید یکی از دغدغه های شما خریداران این هست که چه نوع زیورالاتی برای شما مناسب است . در این مقاله میخواهیم به راهنمای انتخاب زیورالات مناسب برای شما بپردازیم .

1 - در قدم اول باید زمینه رنگ پوستتان را پیدا کنید :

در قدم نخست در انتخاب زیورالات مناسب پیدا کردن درست زمینه پوست شما هست . فهمیدن زمیه رنگ پوست کار سختی نیست . اگر مویرگ های روی مچ دستتان به رنگ سبز رنگ است . زمینه رنگ پوست شما گرم است و اگر مویرگهای دستتان به رنگ آبی باشد . زمینه رنگ پوست شما سرد است.

2 - اگر زمینه رنگ پوستتان سرد بود : 

افرادی که دارای زمینه ی پوست سرد هستن باید از رنگ های سرد مانند فیروزه ای یا سبز استفاده کنند . پس در صورتی که دارای پوستی با زمینه سرد هستید باید از فروشگاه های : فروشگاه اینترنتی فیروزه یا فروشگاه فیروزه نیشابور استفاده کنید یا در کل زیورالاتی با رنگ های سرد استفاده کنید .

3 - اگر زمینه رنگ پوستتان گرم بود : 

بهترین و زیباترین رنگ ها برای این افراد رنگ های گرم مانند : طلایی و قرمز است و بهترین انتخاب برای این افراد میتونه طلا باشه .

4 - اگر زمینه پوستتان تیره بود : 

جواهرات و زیورآلات با رنگ های درخشان برای شما عالی هستند.

5 - اگر زمینه پوستتان روشن بود : 

شما میتوانید از رنگ های ملایم که شبیه به رنگ پوستتان هستند استفاده کنید .

6 - اگر رنگ پوست شما معمولی بود : 

اگر شما رنگ پوستتان نه تیره و نه روشن است می توانید به راحتی از هر نوع زیورآلاتی استفاده کنید .

۲۹ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانش آموز ترابی

با موبایل های کارکرده و قدیمی خود چیکار کنیم ؟

در حال حاضر به دلیل ورود گوشی های هوشمند به بازار اکثر افراد به دنبال تهیه گوشی های جدید و با قابلیت های جدید هستند. همین مسئله باعث می شود که گوشی های قدیمی و موبایل های کارکرده دیگر برای شما قابل استفاده نباشند و در خانه ی شما در گوشه ای بلااستفاده باقی بمانند. یکی از راه هایی که می تواند این گوشی های قدیمی را از این حالت راکد بودن خارج کند فروش آنها به دیگران می باشد. در حال حاضر بعضی از افراد به دلیل اینکه در جاهایی فعالیت می کنند که امکان استفاده از گوشی های جدید را ندارند به دنبال گوشی های قدیمی و کار کرده هستند که حتی اگر مشکلی هم به وجود آمد متحمل هزینه زیادی نشوند. افرادی که در پی تعویض گوشی های خود هستند می توانند با فروش گوشی های قدیمی خود به این دست افراد هم از دست گوشی های قدیمی خود خلاص شده و هم آن شخص را به خواسته خود (یعنی خرید گوشی کارکرده) برساند.

یکی از بهترین وب سایت ها که شما میتوانید وب سایت موبایل کده می باشد.

منبع : موبایل کده 

۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۷:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانش آموز ترابی
چای سبز دمنوش لاغری خرید چای سبز خرید چای سبز لاغری خرید چای سبز لاغری تن فیت چای سبز چیست ؟ خواص چای سبز چای سبز و لاغری خاصیت چای سبز خواص چای سبز برای لاغری خواص چای سبز با دارچین مضرات چای سبز عوارض چای سبز فواید چای سبز