بافرزانگان

بافرزانگان

۲۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

طرز تهیه سالاد گوجه با هندوانه مخصوص تابستان

طرز تهیه سالادهای فصل تابستان,مواد لازم برای تهیه سالاد هندوانه و گوجه

برای زیبایی ظاهری سالاد گوجه با هندوانه از چند رنگ و اندازه متفاوت گوجه استفاده کنید

 

مواد لازم برای سالاد هندوانه و گوجه :

گوجه محلی  ۳۰۰ گرم
هندوانه  یک چهارم از یک هندوانه بزرگ
برگ نعناع مقداری
پنیر فتا  ۱۰۰ گرم


طرز تهیه سالاد گوجه و هندوانه :
گوجه ها را از وسط نصف کنید سعی کنید و در یک کاسه بزرگ بگذارید برای زیبایی سالاد از چند رنگ و اندازه های متفاوت گوجه استفاده کنید. هندوانه را به صورت مکعب های کوچک خرد کنید.

برگ نعناع را از ساقه ها کنده و داخل کاسه بریزید (یکی از برگ های نعناع را همراه با ساقه برای تزیین نگه دارید). حالا روی مواد سالاد پنیر ریخته و خیلی آرام مخلوط را هم بزنید، تا میوه ها له نشوند. در آخر با نعناع آن را تزیین کرده و سرو کنید.

۳۱ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانش آموز ترابی

طرز تهیه پاستیل خانگی

درست کردن پاستیل, پاستیل خانگی 

در منزل خودتان «پاستیل خانگی» درست کنید

 

مواد لازم برای تهیه پاستیل :

 شکر  ۲ فنجان
آب یک فنجان
آب میوه یا نوشابه یک فنجان
 پودر ژلاتین  ۴ قاشق غذاخوری
اسانس یا رنگ خوراکی به میزان لازم


طرز تهیه پاستیل :
پودر ژلاتین را با آب مخلوط کرده و به روش بن ماری، روی بخار حل کنید تا شفاف شود. شکر و آبمیوه یا نوشابه را هم روی حرارت گذاشته و بجوشانید. پس از آن اسانس و یا رنگ را اضافه کنید. ژلاتین حل شده را به آبمیوه و شکر افزوده و به هم بزنید. مواد را در قالب های شکلات ریخته و به مدت دو تا سه ساعت در یخچال بگذارید تا بسته شود.

 

برای جدا کردن پاستیل ها، کمی شکر یا پودر شکر روی آنها بریزید و از قالب درآورید و در یک ظرف در دار بریزید. این پاستیل را با طعم های مختلف می‌توانید بدون نگهدارنده تهیه کنید.

۳۱ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانش آموز ترابی

نان فانتزی های فانتزی حیوانی


نان فانتزی های فانتزی حیوانی

نان فانتزی های فانتزی حیوانی این نان های تازه پخته شده حیوانات نان خوراکی طراحی شده توسط وجد لو لو P است.

 

Pug Loaf

نان فانتزی های فانتزی حیوانی

نان فانتزی های فانتزی حیوانی

نان فانتزی های فانتزی حیوانی

Unicorn Burger Buns

نان فانتزی های فانتزی حیوانی

نان فانتزی های فانتزی حیوانی

Cat Loaf

نان فانتزی های فانتزی حیوانی

نان فانتزی های فانتزی حیوانی

نان فانتزی های فانتزی حیوانی

 

۳۱ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانش آموز ترابی

طرز تهیه برنجک در خانه

طرز تهیه برنجک در خانه

برنجک یکی از هله هوله های سالم است که با روش زیر می توانید در خانه تهیه کنید

 

زمان آماده سازی: 250 دقیقه

زمان پخت: 30 دقیقه

 

مواد لازم برای 5 نفر :

 

 برنج ایرانی ۵۰ گرم
 روغن  یک قاشق سوپخوری
 شیر یک لیوان
نمک ماسه ای نصف قاشق سوپخوری

 

طرز تهیه برنجک : 
ابتدا برنج ها را بشویید و در کاسه ای بریزید. سپس یک لیوان شیر به آن اضافه کنید و بگذارید به مدت ۲۴ ساعت در شیر خوب خیس بخورد پس از گذشت این مدت آن را در سبدی آبکشی کنید تا شیر اضافی آن خارج شود.

 

داخل یک تابه گود یک قاشق روغن بریزید و برنج خیس خورده در شیر را در روغن تفت دهید. پس از اینکه مدتی تفت داده شد آب نمک را آماده کنید و داخل برنج بریزید و به حرارت دادن ادامه دهید تا آب آن تبخیر شود.

 

برای بودادن برنج ها نیز با رسوب نمک در ته ظرف آن را عوض کنید و ظرف دیگری را روی حرارت بگذارید. مدت زمان لازم برای بودادن ۱۵ تا ۲۰ دقیقه است.

 

* بهتر است از نمک ماسه ای استفاده کنید و بدون ید باشد.

 

منبع : sarbezan.com

 

 

۳۱ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانش آموز ترابی

طرز تهیه کیک مورد علاقه بچه ها کیک اسمارتیز شکلاتی

طرز تهیه کیک مورد علاقه بچه ها کیک اسمارتیز شکلاتی

طرز تهیه کیک مورد علاقه بچه ها کیک اسمارتیز شکلاتی

اسمارتیز و شکلات از موادی هستند که معمولا بچه ها و حتی بزرگتر ها هم از خوردنشان لذت می برند. حالا اگر این مواد در کیک استفاده شود طعم آن را متفاوت و هیجان انگیز می کند. برای فرزندانتان این کیک تابه ای را درست کنید.

 

مواد لازم کیک اسمارتیز شکلاتی :

 آرد گندم 2 پیمانه
بیکینگ پودر 1 قاشق چایخوری
نمک 1 قاشق چایخوری
 کره به دمای اتاق رسیده 3/4 پیمانه
شکر 1/2 پیمانه
تخم مرغ 1 عدد
زرده تخم مرغ 1 عدد
پودر وانیل 2 قاشق چایخوری
اسمارتیز 1/2 پیمانه
شکلات چیپسی 1/2 پیمانه
بستنی مقداری برای تزئین

 

طرز تهیه کیک اسمارتیز شکلاتی:
در یک کاسه بزرگ آرد، بکینگ پودر و نمک را با هم خوب مخلوط کرده، کنار بگذارید. در یک کاسه دیگر کره و شکر را خوب با هم مخلوط کنید، طوری که شکر کاملا حل شود. از همزن برقی هم می‌توانید استفاده کنید. حالا تخم‌مرغ، زرده تخم‌مرغ و وانیل را اضافه کرده، مواد را خوب با هم مخلوط کنید. در انتها مخلوط آرد را به مواد اضافه کنید. خوب هم بزنید تا مواد کاملا با هم مخلوط شوند.

 

حالا اسمارتیز و شکلات چیپسی را به مواد اضافه کنید.خمیر کیک شما آماده است. یک تابه نچسب را با مقداری روغن چرب کنید. حالا خمیر کیک را داخل تابه بریزید و آن را به طور کامل پهن کنید. مقداری شکلات چیپسی و اسمارتیز روی کیک بریزید. تابه را روی حرارت قرار دهید. در تابه را بگذارید و به مدت 45 دقیقه تا یک ساعت صبر کنید تا کیک بپزد.

 

وقتی کیک آماده شد، تابه را از روی حرارت بردارید و صبر کنید تا کمی خنک شود سپس کیک را از داخل تابه بیرون بیاورید. در صورت تمایل کیک را با بستنی سرو کنید.

 

منبع : مجله آشپزی مثبت / bartarinha.ir

۳۱ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانش آموز ترابی

راهنمای مفید لباس پوشیدن در فصل پاییز!

راهنمای مفید لباس پوشیدن در فصل پاییز!

خوش تیپی هم حساب و کتاب دارد.
چه کسی پیدا می شود که دلش نخواهد همیشه و در تمام فصول به خصوص فصل پاییز زیبا و خوش لباس باشد؟ در این صورت اگر شما هم جزو آن خیلی ها هستید زود دست به کار شوید و در کمد لباس تان را باز کنید. ما به شما خواهیم گفت که باید کدام یک از لباس ها را کنار بگذارید و چه لباس هایی بخرید. در قدم بعدی چند دست از این لباس های پاییزی را با هم ست می کنیم تا شما بتوانید آنها را در مهمانی های پاییزه زنانه و مردانه بپوشید .

الان موقع آن است که جارختی لباس های پاییزه تان را ترتیب دهید. در ترتیب دادن جارختی و یا کمد لباس پاییزی سه نکته اصلی را به یاد داشته باشید:

1. جنس لباس پاییزه: پارچه های مخمل کبریتی، چرم، جیر،‌ پارچه های کتانی راه راه و زبر، مخمل، بافتنی و کشباف، پارچه هایی که آستر دارند، خز و در نهایت پارچه های پشمی، پارچه های لباس های پاییزی هستند. پس به سراغ این جنس ها هنگام انتخاب بروید.

 

راهنمای مفید لباس پوشیدن در فصل پاییز!

2. رنگ لباس های پاییزی: پاییز فصل زرد و نارنجی است بنابراین شما هم در این فصل به طبیعت و حال و هوای آن احترام بگذارید و لباس هایی را انتخاب کنید که رنگ آنها مناسب این فصل است. سبز یشمی، آبی تیره(آبی نفتی)، عاجی و قهوه ای مناسب این فصل هستند. رنگ هها در پاییز غوغا می کنند پس شما هم د راین جشن رنگ طبیعت شرکت کنید.

3. نوع لباس های پاییزه: وقتی بوی مهر می آید کم کم وقت آن است که لباس های آستین کوتاه را جمع کنید و لباس های دیگری را مهمان جارختی تان بکنید. بلوزهای یقه اسکی،‌ ژاکت کشباف،‌ عرق گیر، شلوارهای جین، شلوارهای پارچه ای کمی ضخیم تر،‌ و دستکش های چرمی و یا موهر ظریف، چکمه های ساق بلند، بلوزهای بلند دکمه دار، کت های ورزشی مناسب، جلیقه و کت های کوتاه کمردار، کمربندهای چرمی از کمد شما یک کمد پاییزی می سازند.

 

راهنمای مفید لباس پوشیدن در فصل پاییز!

باد نکنید لطفا!
یکی از مشکلات اصلی با لباس های پاییزه و به خصوص ژاکت این است که شما را چاق تر از آنچه هستید نشان می دهد و به خصوص در زمانی که لباس جفت و جور بدن بیشتر طرفدار دارد این یک مشکل بزرگ است ولی راه حل آن آسان است. به سراغ خرید ژاکت هایی بروید که جفت و جور بدن شما بافته شده باشند. از طرف دیگر می توانید به جای ژاکت، یک زیر پیراهن که نقش عرق گیر را ایفا می کند و دو لایه لباس (پیراهن) بپوشید. در این صورت دیگر نیازی به حمل ژاکت در این روزهای پاییز که هوا متغیر است را نخواهید داشت. یک مزیت دیگر ژاکت این است که اگر گرمتان شد می توانید آن را از تن بیرون بیاورید و به دور کمرتان گره بزنید. هوای پاییز نامطمئن است، خیلی اوقات همرا ه داشتن یک ژاکت مناسب ضروری است.

 

راهنمای مفید لباس پوشیدن در فصل پاییز!

خرید پاییزی با کودک
جوراب: بهتر است از هر رنگ جوراب، دو جفت بخرید. در این صورت اگر کوچولوی شما یک لنگه از جورابش را گم کرد هنوز سه لنگه دیگر دارد.

تی شرت:‌ خرید چند تی شرت برای لباس پاییزه بچه ها هم بد نیست چون آنها وقتی به کلاس درس می رسند، ژاکت و کت را از تن بیرون می آورند. در این شرایط لباس آستین بلند هم برای هوای پاییزی کلاس شاید گرم باشد و هم سر آستین های آن در اثر تماس مداوم با میز کثیف می شود.

 

راهنمای مفید لباس پوشیدن در فصل پاییز!

سوئیت شرت: کاپشن برای لباس پاییزی کودک خیلی زود است. به جای آن ‌چند سوئیت شرت رنگی برای روزهای آغاز مدرسه اش بخرید.

دستکش، کلاه و روسری: برای کودک خود به سراغ خرید دستکش های گران نروید چون دستش در حال رشد است. پارچه های ضد آب بهترین انتخاب برای دستکش هستند، بهتر است دستکش پاییزی از جنس پشم نباشد چون پس از شست و شو و یا حتی زیر باران خیس شدن دیر خشک می شود.

 

راهنمای مفید لباس پوشیدن در فصل پاییز!

7 پیشنهاد ایده آل:
1. می توانید یک ژاکت قرمز و یا هر رنگ شاد دیگر را که با کمر یا دکمه بزرگی بسته می شود را با یک بلوز یقه اسکی سفید بپوشید. زیورآلات رنگ قهوه ای مانند آنهایی که از چرم ساخته شده اند تیپ پاییزی شما را کامل می کنند.

2. پیشنهاد شماره دو برای مهمانی های زنانه مناسب است. شما می توانید یک چکمه نیم ساق را با یک دامن بلند با طرح های هندسی و رنگ های شاد بپوشید و آن را با یک بلوز آستین بلند ساده و یک گردنبند ظریف کامل کنید. می توانید برای اینکه سردتان نشود ساق بپوشید.

3. خوب آقایان اعتراض نکنند. به فکر آنها نیز بوده ایم. خوب شما باید برای پاییز امسال یک جین خاکستری بخرید. در روزهای پاییز دست از سر جین های آبی بردارید و شلوار جین خاکستری تان را با یک پیراهن یقه اسکی یا یقه گرد ست کنید.

4. چند وقتی است که ژاکت های فانتزی زیبا برای دختر خانم ها به بازار پاییزه آمده است. شما می توانید یکی از این ژاکت های کوتاه به رنگ شاد را با یک بلوز نازک به رنگ های سفید و بنفش روشن و شلوار جین ست کنید.

5. پوشیدن تونیک های پشمی وبافتنی بلند در این فصل غوغا می کند. می توانید این تونیک ها را با یقه اسکی و آستین های تا آرنج به همراه ساق بپوشید.

6. پیشنهاد شماره 6 ما هم مخصوص آقایان است و آن خرید یک شلوار کتانی مشکی است.   شلوار کتانی مشکی هم بسیار شیک است و هم به شما ظاهر رسمی تری می بخشد. می توانید این شلوار را با بلوز یشمی ست کنید. همچنین این شلوار با ژاکت بی آستین بسیار زیبا می شود.

7. آقایان می توانند تیپ لباس پاییزی شان را با خرید یک کت مخمل کبریتی، کامل کنند. رنگ های شتری، قهوه ای و حتی سدری برای پاییز ایده آل است. خوبی این کت ها این است که هم با شلوار جین ست می شوند و هم با شلوار پارچه ای.

 

 

۳۱ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانش آموز ترابی

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015


مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

 

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس پاکستانی 

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس پاکستانی 2015

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

مدل لباس های مجلسی پاکستانی 2015

 

 

۳۱ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانش آموز ترابی

شیک ترین نمونه های کت و دامن کوتاه مجلسی 2015

شیک ترین نمونه های کت و دامن کوتاه مجلسی 2015

شیک ترین نمونه های کت و دامن کوتاه مجلسی 2015

شیک ترین نمونه های کت و دامن کوتاه مجلسی 2015

مدل های جدید کت و دامن

 

شیک ترین نمونه های کت و دامن کوتاه مجلسی 2015

شیک ترین نمونه های کت و دامن کوتاه مجلسی 2015

شیک ترین نمونه های کت و دامن کوتاه مجلسی 2015

شیک ترین نمونه های کت و دامن کوتاه مجلسی 2015

شیک ترین نمونه های کت و دامن کوتاه مجلسی 2015

کت و دامن کوتاه

 

شیک ترین نمونه های کت و دامن کوتاه مجلسی 2015

شیک ترین نمونه های کت و دامن کوتاه مجلسی 2015

شیک ترین نمونه های کت و دامن کوتاه مجلسی 2015

کت و دامن کوتاه مجلسی

 

شیک ترین نمونه های کت و دامن کوتاه مجلسی 2015

شیک ترین نمونه های کت و دامن کوتاه مجلسی 2015

شیک ترین نمونه های کت و دامن کوتاه مجلسی 2015

شیک ترین نمونه های کت و دامن کوتاه مجلسی 2015

شیک ترین نمونه های کت و دامن کوتاه مجلسی 2015

مدل کت و دامن های شیک طوسی

 

شیک ترین نمونه های کت و دامن کوتاه مجلسی 2015

شیک ترین نمونه های کت و دامن کوتاه مجلسی 2015

شیک ترین مدل کت و دامن های مجلسی

 

۳۱ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانش آموز ترابی

مدل لباس نوزادی ۳pommesتیپ پاییزی

مدل لباس نوزادی ۳pommesتیپ پاییزی

مدل لباس نوزادی ۳pommesتیپ پاییزی 2015

 

مدل لباس نوزادی ۳pommes

مدل لباس نوزادی ۳pommesتیپ پاییزی

مدل لباس نوزادی ۳pommes

مدل لباس نوزادی ۳pommesتیپ پاییزی

مدل لباس نوزادی ۳pommes

مدل لباس نوزادی ۳pommesتیپ پاییزی

مدل لباس نوزادی ۳pommes

مدل لباس نوزادی ۳pommesتیپ پاییزی

مدل لباس نوزادی ۳pommes

مدل لباس نوزادی ۳pommesتیپ پاییزی

مدل لباس نوزادی ۳pommes

مدل لباس نوزادی ۳pommesتیپ پاییزی

مدل لباس نوزادی ۳pommes

مدل لباس نوزادی ۳pommesتیپ پاییزی

مدل لباس نوزادی ۳pommes

مدل لباس نوزادی ۳pommesتیپ پاییزی

مدل لباس نوزادی ۳pommes

مدل لباس نوزادی ۳pommesتیپ پاییزی

مدل لباس نوزادی ۳pommes

مدل لباس نوزادی ۳pommesتیپ پاییزی

مدل لباس نوزادی ۳pommes

مدل لباس نوزادی ۳pommesتیپ پاییزی

مدل لباس نوزادی ۳pommes

مدل لباس نوزادی ۳pommesتیپ پاییزی

مدل لباس نوزادی ۳pommes

مدل لباس نوزادی ۳pommesتیپ پاییزی

مدل لباس نوزادی ۳pommes

مدل لباس نوزادی ۳pommesتیپ پاییزی

 

 

 

۳۱ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانش آموز ترابی

رنگ های مد پاییز 2015


رنگ های مد پاییز 2015

رنگ های مد پاییز 2015 از انتخاب رنگین لذت ببرید و ببینید چطور گل‏های بنفش و صورتی ملایم روی یک زمینه ملایم نشسته اند و خودنمایی می کنند! این مانتو ظرف چند ثانیه شما را پر از روحیه و احساس زیبایی خواهد کرد، ضمن اینکه روی چهره تان هم موجی از روشنایی می اندازد که باعث بهتر به نظر رسیدن پوست شما خواهد شد.
 
رنگ های مد پاییز 2015
رنگ های مد پاییز 2015

بسته به سلیقه تان رنگ یکی از گل ها را به عنوان رنگ شال در نظر بگیرید و بقیه اجزای ست را انتخاب کنید. پیشنهاد ما این است که سراغ بنفش ملایم بروید. با رعایت این قوانین کم کم صدای لباس‏ها را می‏شنوید که خودشان شما را راهنمایی می کنند.
قدم زدن روی موج بنفش

 
رنگ های مد پاییز 2015

نیم بوت‏ها نسبت به بوت‏ها رسمی‏تر هستند و می‏توانید با خیال راحت در مجالس رسمی سراغ شان بروید، به خصوص اگر پاشنه های چوبی و جنس جیر داشته باشند برای زمستانمناسب‏تر و گرمتر به نظر می‏رسند. فقط یادتان باشد آخر وقت برای خریدشان بروید تا پاها در بزرگ ترین وضعیت خودشان باشند و کفش‏ها بعدا شما را اذیت نکنند و به پاها فشار نیاورند.
اصول متضاد شدن

 
رنگ های مد پاییز 2015

شلوار طوسی ملایم، سفید و کرم هر سه در کنار مجموعه شما به خوبی می‏نشینند. پیشنهاد می‏کنیم شلوار طوسی ملایم و یک کیف بنفش یا سرخابی تیره را به مجموعه اضافه کنید. این دستکاری در رنگ‏ها روحیه تان را شاد می کند.

رنگ های مد پاییز 2015

رنگ های مد پاییز 2015

با رنگ ها بازی کنید
هنگام پوشیدن مانتو، در انتخاب رنگ ها دقت کافی به خرج دهید. پیداست که شال سبز روی رنگ های گرم این مانتو، جلوه خاصی به ظاهرتان می بخشد. برای انتخاب ساعت براساس این دو رنگ می‏توانید بند طلایی و صفحه سبز که مکمل قرمز است را انتخاب کنید. 
رنگ های مد پاییز 2015

طبیعت گرایی

رنگ های مد پاییز 2015

سبز تیره رنگ کاج‏هاست، درختانی که در زمستان هم سرسبزند به همین خاطر برای تکمیل این مجموعه با خیال راحت سراغ سبز تیره بروید. برای کیف می‏توانید این رنگ را با قهوه ای سوخته هم ترکیب کنید. شباهت این ترکیب رنگ ها به طبیعت، ظاهرتان را سرشار از انرژی خواهد کرد.

رنگ های مد پاییز 2015

رنگ های مد پاییز 2015

رنگ های مد پاییز 2015

رنگ های مد پاییز 2015
 
 
 
 
۳۱ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانش آموز ترابی
چای سبز دمنوش لاغری خرید چای سبز خرید چای سبز لاغری خرید چای سبز لاغری تن فیت چای سبز چیست ؟ خواص چای سبز چای سبز و لاغری خاصیت چای سبز خواص چای سبز برای لاغری خواص چای سبز با دارچین مضرات چای سبز عوارض چای سبز فواید چای سبز