پشتی طبی باراد

پشتی طبی باراد

پشتی طبی باراد

امروزه با توجه به روی کار آمدن زندگی ماشینی ما اکثر ساعات روز و عمر خود را در حال نشستن هستیم و هرروزه شاهد این هستیم که چگونه تعداد افرادی که دچار بیماری های کمردرد و ستون فقرات هستن رو به افزایش است . متخصصان با تحقیقات فراوان به این نتیچه رسیده اند که نشستن های طولانی مدت و اشتباه باعث بروز بیماری های کمردرد و ستون فقرات میشود اما راه حل چیست ؟ پشتی طبی باراد

قیمت : 77,000 تومان

خرید پشتی طبی باراد

راه حل داشتن صندلی ارگونومیک است . وظیفه ی این صندلی حفظ طرز صحیح قرارگیری ستون فقرات و کاهش فشار وارد بر آن می باشد .ویژگی دیگری که صندلی های ارگونومیک باید دارا باشند بخشی است که با پر کردن انحنای طبیعی ستون فقرات فشار اضافی وارد بر انتهای ستون فقرات را کاهش میدهد بطوریکه ماهیچه‌های اطراف ستون فقرات از مسئولیت اضافی حفظ انحنای طبیعی ستون فقرات خلاص می‌شوند . ولی این نوع صندلی ها بسیار گران بوده و خرید آن برای همه ی مردم امکان پذیر نمی باشد .

طرز صحیح نشستن

طرز صحیح نشستن

خبر خوش این است که شرکت نوآوران باراد با توجه به این شرایط دست به اختراع محصولی به نام پشتی طبی باراد زده اند . پشتی طبی باراد وسیله ای است که با حداقل هزینه هر صندلی را به یک صندلی ارگونومیک تبدیل میکنید .این محصول از یک تیغه ی پلیمری قابل انعطاف با خاصیت ارتجاعی ساخته شده است که می تواند از کمردرد و بیماری های ستون فقرات همچون فتق دیسک کمر جلوگیری نمایید .

پشتی طبی باراد به صورت کامل گودی کمر شما را پرکرده و از ستون فقرات شما حمایت میکند این در حالیست که ضخامت پشتی طبی باراد در قسمت پایین و کف صندلی یک سانتی متر است . پشتی طبی باراد این مورد را کاملا لحاظ شده زیرا پشتی طبی نباید نشیمنگاه صندلی را اشغال نماید وگرنه شانه های شما از صندلی فاصله میگرید و مورد حمایت قرار نمی گیرند ، ران ها نیز روی نشیمنگاه قرار نمی گیرند. ران ها حدود 26 درصد از وزن بدن را هنگام نشستن تحمل می نمایند و باید کاملا روی نشیمنگاه صندلی قرار گیرند و فاصله ی پشت زانو تا نشیمنگاه صندلی باید به اندازه ی ضخامت دو انگشت باشد .
پس اگر روزانه ساعات زیادی را روی صندلی اداری ، ماشین و یا پشت کامپیوتر می نشینید پشتی طبی باراد یک وسیله ضروری برای شماست زیرا پشتی طبی باراد به ستون فقرات شما کمک می کند تا در بهترین وضعیت خود قرار بگیرند تا تمامی کارهای نشسته ای را که در طول روز انجام میدهید بدون خستگی و احساس درد در ناحیه های کمر و گردن انجام دهید .

مزیت پشتی طبی باراد نسبت به سایر پشتی ها :

پشتی طبی استاندارد

پشتی طبی استاندارد

پشتی طبی استاندارد باید به قدری سفت باشد تا مانع از گردش لگن به سمت عقب و صاف شدن گودی کمر گردد و در عوض باید به قدری نیز نرم باشد تا کاربر از استفاده از آن احساس راحتی و رضایت داشته باشد درواقع پشتی طبی باید به ستون فقرات شما شکل دهد نه اینکه به هر شکلی که شما نشسته اید درآید.

مواد اولیه برای تولید پشتی طبی باراد :

مواد اولیه برای تولید پشتی طبی باراد

مواد اولیه برای تولید پشتی طبی باراد

استراکچر و قطعه اصلی این محصول از پلیمر کامپاند و یا پلیمر های ترکیبی مهندسی ساخته شده است.
یک لایه ابر جهت افزایش نرمی قطعه روی آن چسبانیده شده است .
روکش پشتی طبی باراد از جنس تری دی اسپیسر می باشد که ویژگی های این پارچه عبارتند از :
قابلیت نفوذ هوا
جلوگیری از تعرق
شست و شوی آسان و سریع

ویژگی ها و کاربردهای پشتی طبی باراد :

ویژگی های پشتی طبی باراد

ویژگی های پشتی طبی باراد

جلوگیری از کمردرد و بیماری های ستون فقرات در نشستن های طولانی
نشستن صحیح و راحت ، کاهش فشار وارد بر مهره ها و دیسک کمر
قابلیت نصب آسان برروی انواع صندلی اداری ، اتوموبیل و . . .
انعطاف پذیر و قابل تنظیم با اندازه های افراد مختلف
بهبود فرآیند تنفس و اکسیژن رسانی به مغز
بهبود فرآیند هضم
ایجاد ظاهر مناسب و افزایش اعتماد به نفس
حذف هزینه های خرید صندلی های گران قیمت ارگونومیک
و ...

سوالات متداول درباره ی پشتی طبی باراد :

  • آیا این روکش این محصول قابل شستشو است ؟
    بله ، شما می توانید به راحتی روکش پشتی طبی باراد را جدا کرده و آن را بشویید و مجددا روی این پشتی طبی نصب نمایید .
  • پشتی طبی باراد ساخت کدام کشور می باشد؟
    این محصول ساخت کشور عزیزمان ایران و با بررسی های گوناگون در انواع صندلی های معمولی و همچنین بهترین صندلی های ارگونومیک تهیه شده است .
  • ضمانت و گارانتی این محصول چگونه است ؟
    این محصول دارای یک سال ضمانت تعویض است که شامل شکستگی و تغییر فرم غیر عادی و یا هر چیزی که به عدم کیفیت مواد به کار رفته باشد . این محصول دارای 30 روز گارانتی است یعنی چنانچه مشتری بعد از خرید محصول از آن به هر علتی رضایت نداشت می تواند کالا را مرجوع و کل مبلغ را بازپس گیرد
  • پشتی طبی باراد روی چه صندلی هایی نصب میشود ؟
    صندلیهای مدیریتی و اداری ، خودرو ، مبلهای راحتی و انواع صندلی ها . . .

 

  • این محصول چند مدل دارد ؟

این محصول در مجموع سه مدل دارد که خوشبختانه پیلاشاپ هر سه مدل این محصول را پوشش داده است . شما میتوانید همه ی مدل های در این صفحه :

و یا هر مدل را به صورت جداگانه که در زیر لیست شده مشاهده نمایید : (پشنهاد ما پشتی طبی باراد مدل اکسیژن است)

  • پشتی طبی باراد چگونه روی صندلی نصب می شود ؟
    آموزش نصب پشتی طبی باراد :

آموزش نصب پشتی طبی باراد

آموزش نصب پشتی طبی باراد

قیمت : 77,000 تومان

خرید پشتی طبی باراد